Cílová skupina:
Manažeři, vedoucí pracovníci, podnikatelé, zaměstnanci, kteří chtějí zvýšit efektivitu realizace firemních změn.
Praktické přínosy pro Vás:
- Dozvíte se jak nastavit správné podmínky pro zavedení projektového řízení ve firmě
- Naučíte se nadefinovat odpovědnost za úspěšnou realizaci změnových projektů
- Budete umět připravit metodiky/standardy zajišťující, že všichni budou pracovat se stejnými podklady
- Dozvíte se, jak řídit časové kapacity lidí zapojených do řízení a realizace změn
- Zvýšíte úspěšnost změn správným nastavením cílů (pochopit rozdíl mezi očekáváním a cílem)
- Budete umět připravit harmonogram změny tak, aby se i náročný cíl nejevil řešitelskému týmu jako splnitelný
- Nastavíte si ukazatele, umožňující změřit úspěšné vyhodnocení dosažení cílů změn
- Připravíte jednání řešitelských týmů tak, aby nebyla pro účastníky přehlídkou ztraceného času
- Získáte řadu nástrojů a pomůcek, které Vám pomohou jednodušeji zvládat změny
- Získáte praktické tipy, jak vše výše uvedené využít pro dosažení dlouhodobé prosperity
- Vše si vyzkoušíte na praktických příkladech
Obsah:
Co to je změna, typy změn a různé přístup k jejich řešení (projekty, task management system …)
Řízení změn ve firmě – odpovědnosti, metodiky, rozvoj know-how, prezentace
Příprava a zadání projektu změny, projektové listy, kritéria úspěšnosti
Harmonogram realizace změny, WBS
Sestavování řešitelských týmů, řízení kapacit
Řízení projektových prací
Efektivní realizace týmových schůzek
Vyhodnocení a uzavření projektu, úspěšné převedení do standardu
V jakém prostředí budou změny realizovány úspěšně a v jakém ne
Postup zavádění řízení změn ve firmě
Dobré i špatné zkušenosti z řízení změn
Příklady k procvičení jednotlivých bodů
Lektor:
Zkušený manažer a konzultant. Pracoval postupně jako obchodník, ředitel marketingu, strategie, projektového řízení, řízení kvality, logistiky a personalistiky. Má bohaté zkušenosti s rozvojem lidí a procesů a řízením strategických změn.
Systematický přístup, detailní znalost procesů a jejich vazeb, důslednost, projektový přístup ke změnám a důraz na nárůst vnitrofiremní efektivity představují jeho přínos pro klienta.