Strategie není produktem firmy, firma je produktem strategie.

Jedním z hlavních cílů středních a vysokých škol je připravit absolventy na úspěch v jejich budoucím podnikání a zaměstnání. Strategické principy a postupy, vedoucí k dosažení špičkové konkurenční pozice na trhu, jsou hlavním tématem výuky Spirálového managementu. Vedle vlastní strategie je výuka zaměřena i na projekty změn vedoucí k efektivní realizaci strategie.

Výuka může být realizovaná buď ve formě jednorázové přednášky, nebo jako samostatný předmět zakončený semestrální prací nebo zkouškou.

ZÁKLADNÍ TÉMATA:


sipkaStanovení principů úspěchu a jejich vztah

sipkaVyjasnění pojmu bohatství

sipkaDefinování potenciálu úspěšnosti

sipkaZměření potenciálu úspěšnosti, včetně sociálního a znalostního kapitálu

sipkaVyjasnění dynamiky energetizačních strategií

sipkaDefinování kritických oblastí rozvoje

sipkaPraktické aspekty kultivace sociálního kapitálu

sipkaManex – cesta k excelenci

HLAVNÍ ZNALOSTI, KTERÉ SI ÚČASTNÍK ZÍSKÁ:


sipkaJak funguje firma jako sociální systém

sipkaJaké jsou primární a sekundární faktory úspěchu

sipkaProč jsou nejúspěšnější tzv. svobodné firmy

sipkaDiagnóza potenciálu úspěšnosti

sipkaKultivace sociálního kapitálu